marți, 4 aprilie 2017

Multumesc!

Multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce Elena este acum! 
Vreau si eu sa multumesc...am cateva persoane...
:)
 Doamnelor de la gradinita ( la care Elena a invatat 3 ani)..in special Doamnei Dana, apoi prima doamna cu care Elena a facut terapie ( Doamna Aurora),si celelalte doamne cu care Elena a lucrat ( fiecare si-a adus contributia pentru asta multumesc).( Monica , Oana ) acum doamna Andreea.Doamnelor de la scoala. ( tot colectivul de doamne de la clasa -nu vreau sa uit pe cineva-va multumesc).
Am de multumit si celor care ne-au intins o mana de ajutor de-a lungul anilor..Oameni cu suflet mare care nu au clintit si ne-au ajutat ( unii fara nici macar sa ne cunoasca-cu unii ne-am cunoscut apoi). 
As vrea si celor care cu o vorba buna mi-au ridicat moralul cand am avut cea mai mare nevoie! Celor care au stiut ( au simtit) ca am nevoie de ceva si au ajutat! 
Vreau sa inchei ca singura care ma deranjeaza este indiferenta..unora...! Scuze dar asta e adevarul..
Vreau sa va spun ca alaturi de Elena am devenit un om puternic , am invatat sa lupt , sa vad oamenii din jurul meu, si voi lupta pana la capat! Indiferent de obstacole si de indiferenta unora..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu