miercuri, 3 ianuarie 2018

Un an nou cu sanatate, bucurii si muuulte progrese pentru printesa mea!

Un an bun pentru noi anul 2017! Multumim lui Dumnezeu pentru asta.
Un an in care am luptat cu sistemul , in care am simțit ca sunt secata de puteri..ca neputinta pune stapanire dar in final Dumnezeu ne-a ajutat.
Un an in care am vazut iar si iar cine ne este alaturi si cine este indiferent..(.culmea tocmai aceia care nu ar trebui sa fie... )
Un an in care Elena a facut progrese, acum este adolescenta..ne luptam cu aceasta perioada pentru a putea sa facă diferenta intre bine si rau.
Ne bucuram ca am intalnit oameni care nu ne-au lasat la greu, oameni carora le mulțumesc din inima pentru tot.Ma inclin in fata tuturor.
Pentru anul care vine imi doresc acea liniste sufletească , sanatate si bucurii.Dumnezeu sa ne ocrotească familia si copilasii.Ma rog la EL sa nu ne lase , sa ne ajute si sa ne dea intelepciune, si sa ramanen la fel..sa nu uitam de unde am plecat.
Va doresc un an nou cu sanatate , bucurii si sa ii aveti pe cei dragi alturi! Sa nu uitati sa fiti buni, blanzi, frumoși la suflet!
Dumnezeu sa ne imparta sanatate multa tuturor!
Va multumesc ca imi sunteti alaturi ! Am cateva persoane in special si tuturor celor care s-au oprit putin din tumultul vieții si ne-au citit povestea...
Doamne ai grije de noi!
LA MULȚI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu